Laman Grill + Birthday Saya

Memandangkan wife aku dah pregnant 4 bulan time tu, so birthday aku tak gi mana lah. Gi makan je..hehe.Allah taala dah bagi wife aku pregnant pun dah dikira hadiah paling bermakna dalam hidup aku. So pergilah aku ke tempat yang wife aku rahsia kan sekitar Shah Alam sahaja..

Rupa rupanya Restoran Laman Grill milik Chef Zubir. Chef ni kalau korang tengok Masterchef Malaysia korang kenal lah. Even Chef Joe pun tinggal satu apartment dengan aku.


Ni makanan yang aku order, steak tenderloin..aku minta medium rare diorang cam tak caya je.HeHe..takpelah kesian wife aku, Medium Well sudahlah..biar ada darah sikit.


Ni wife aku nya, ada ayam dan daging kut...Aku dah lupa.


Kalau tanya aku suka ke tak, makanan memang sedap tetapi aku suka makan potion yang lebih besar kalau kita bayar mahal. 20 ~ 50 ringgit kat Malaysia kira mahal la kan. Indeed it was a sweet moment sebab wife aku bersusah payah nak susprise dekat aku..sampai satu kedai nyanyi lagu birthday kat aku. Malu... Thanks bonda. Love you so much.


Comments