Viper challenge 2014

Viper challenge adalah satu satunya maraton yang aku masuk yang mempunyai halangan ala ala Ninja warrior. Ni la first time aku masuk 21km dan ini juga kali pertama dengan obstacle. Well, maraton jenis macam ni payah kalau pergi seorang sebab tak ada member member nak support kita untuk menempuhi segala onak dan duri tu. Haha.


Ni lah sebahagian dari colleague aku yang join. Baju memang comot habis la pasal kena merangkak dalam air, panjat dinding, keluar masuk lubang. Dengan track yang berbukit bukit, bertambah penat lah kami.


Time dah habis tu baru kami received baju dia dan medal. Okaylah, tak mengotorkan baju baru. So siapa siapa yang nak join untuk next viper maraton ni, pakailah baju yang korang paling tak sayang.



Ni lah video aku di halangan terakhir, tengok dalam TV cam senang je tapi takde bantuan kawan kawan ni memang jangan haraplah aku boleh naik. Kasut dan licin satu hal tapi tangan dan kaki pun dah cramp gak time ni..takpelah, all out je lah time ni. Bye




Comments