Hulu Langat Trail Run

Kali ni aku saje saje try Trail run..dah bosan lari atas jalan tar ni kononnya. Lagi pun aku tengok event maraton makin lama makin boring. Entry fee makin mahal tetapi sponsor makin kurang. Even lori air milo pun payah nak cari sekarang. Better aku lari dekat tasik je, free pun free. This time, aku nak join trail run bagi membolehkan aku training untuk event trail yang lagi mencabar seperti Gunung Nuang or Gunung Tahan.


Waktu aku register event ni, aku expect track dia akan cover at least 50% bukit bukau. Tapi cam tak sampai 2-3km nya track bukit dia. Nasib baik lah gak, pasal track bukit dia pun tak syok sangat. Ramai sangat orang time tuh, dah kecuraman tak sesuai untuk belari. Yang lain semuanya track kampung macam ni. Okaylah gak.


At the end ada sungai lak, nasib aku prepare beg and plastik untuk handphone dan kunci kereta aku, Risiko kalau nak cross sungai pegang benda tu kat tangan. Emm.. Maybe ni first and last aku join Hulu Langat Trail Run ni, Hehe. Panjat Broga lagi best. Em cari Trail run lain pulak pasni. Bye

Comments