Aqiqah Hanannia

Syukur ke hadrat Ilahi atas anugerah mu yang tidak ternilai, kelahiran Hanannia dalam hidup kami sangat sangat memberi nafas baru dalam kehidupan kami seharian. Pada mu Ya Allah, tiada tuhan yang ku sembah selain mu Ya Allah, tuhan pencipta alam semesta dan segalanya.Terima kasih atas segalanya.

Seleps Hanannia dilahirkan kami memang dah rancang untuk buat aqiqah, meneruskan amalan sunah Rasulullah S.A.W. Akhirnya pada penghujung syawal kali ni, setelah 6 bulan lebih Hanannia dilahirkan, tertunai juga hajat kami. Kali ni, kami buat kenduri di rumah kami. Senang nak ajak kawan-kawan universiti dan kawan kerja. Sesuai dengan bulan syawal, kesempatan ini juga kami gunakan untuk meraikan Hari Raya bersama.

Dari kenduri bajet sederhana je tetiba jadi cam grand juga. Thank you to my family and my wife family. Semuanya sangat membantu dan meng'sponsor'kan juadah lain. Love you all so much. To my friend, my neighbours...Terima kasih kerana sudi datang memeriahkan majlis. Kami doakan yang terbaik untuk anda di dunia dan di akhirat. Walaupun penat juga tapi kami memang sangat gembira dapat meraikan majlis ini dengan anda semua... Bye.








Comments

  1. Google pasal IUI terjumpa blog ni.. baca baca.. last skali tgk dah ada entry buat aqiqah.
    Eh. Lupa plak nak bagi salam..terjah je. Hihi.
    Suka plak baca coretan TTC dari sang suami. Sesuatu yg 'rare' okeh. Jarang sangat la husben yang menulis. Hihi.

    By d way, tahniah ya berjaya juga dapat baby.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.wsalam..tq.aah cite ni tulis after dapat baby pun..

      Delete

Post a Comment