Cerita Hanans : Big Bad Wolf

Hi, last weekend for the first time kami melangkah masuk ke BIG BAD WOLF. tahu dah entree ni dah terlambat..Ramai yang dah lama pegi sini setiap tahun. Siap ada personal shopper lagi. Tapi kami tak pernah pegi pun..sebab jauh dari Shah Alam kut.hehe. But finally..sampai juga.

 

Plan asal nak pagi pukul 1 pagi sebab event ni buka 24 jam. Tapi cancel dah pegi awal dalam pukul 9. Sampai2 nak masuk parking MIEC dah stuck..terus aku uturn masuk parking bawah Mines. Ada bridge connected dari Mines ke MIEC tu.apadahal...

Ni kalau ramai orang ni, Hanans mesti buat hal. Nasib baik la troli yang macam Hanannia duduk tu banyak. Senang sikit control depa. Hehe, Tapi suka hati depa je sumbat buku banyak2 dalam troli balik. Tangan tu gatal je amik buku. Nasib most of the book still wrapped.



Okay. Short cut. Apa yang menarik ialah buku2 yang kami beli ni semua high quality dan baru. Kami beli dengan harga Rm8 ke Rm15. Standard quality macam ni,rasanya harga dekat Rm50 dan ke atas. Buku2 ni ada yang support dengan apps, ada yang boleh wipe clean lepas conteng. Hopefully dapat spend masa dengan Hanans main baca buku instead of main phone je.

Untuk aku, banyak nya event buku aku pegi..tapi yang malay punya la. Tak rasa ada banyak buku ilmiah dalam tulisan melayu kat sini (or tak ada langsung). By the way, next event ada lagi boleh pegi lagi. tambah koleksi Hanans

Ok.Chow chin Chow!

Comments