Milo Breakfast day 2019

Ada apa Dengan milo run ni. Haha. Dulu aku selalu masuk run2 marathon ni. Haha. Lama2 aku jadi malas plak. Haha. Tengok2 mak abah aku plak yang dah join. Bini aku pun dah bersemangat pula.. Walaupun aku Dan wife tak register, milo + netsle still ajak public join events ni. Siapa register as non runner dpt gooody bag juga. Wooow.. Terbaik la milo. 






Nampak tak atok dan wan melompat. Hahaha. Kami harap abah dan mak sentiasa sihat mcm ni. Apa ya g best tentang milo run & breakfast ni dah tentu la unlimited milo ice. Perghh.. Pepagi Minum kt 10 cawan. Haha. Mmg enjoy. Kitaorg siap berkelah lagi. Macam2 depa bagi.. Cereal, buah, mee. Yang gambar budak2 tu Dengan goody bag. Penuh barang.. Memang terbaik la milo + netsle. 

Kalau ada dekat2 ni.. Mmg pegi jugalah. Next year pegi lagi yop. 


Comments