Family Anak Kecik - Taman Agroteknologi Mardi Cameron Highland

Setahun sekali kita naik Cameron.. Maklum lah. Apa lagi tempat yang menarik, sejuk bajet dan budak2 pun seronok jalan kat Malaysia ni. Cameron ajelah.. So dah bleh jadi duta Cameron tak ni? Hehe

So fokus utk post ni sebab Nak cerita jalan Di Mardi Agroteknologi Park Cameron Highland. Selalu tak dapat Nak pergi sebab selalu lambat sangat.. Kul 5 Nak datang.. Tempat tiket pun dah tutup. Operation. Hour tu dari pukul 8 am sampai kul 5 petang je. So kena make sure datang sebelum kul 4.30 la gitu..

Apa yang menariknya Agrotek Mardi ni ialah harga nya yang mampu untuk famili anak ramai cam aku ni.. Hehe. Aku laki bini baru Rm 5 sorang.. Anak2 aku free. Dah sekolah baru bayar Rm2. Hehe




Antara Lokasi yang menarik untuk ambil gambar dalam ni. 


Dalam ni ada macam2 taman. Yg tempat arnab ni kena bayar.. Boleh lah petting diorang sekali. Rasanya dia kira budak je hari tu.. Rm2 tak salah. Ada juga taman Rama2.. Tapi rasa tak nampak sekor pun time tu. Hehe. By the way, aku pun masuk dah lambat. Anak2 meragam. Haha. Takde lah aku sempat explore semua pun.. Tapi aku rasa taman Agroteknologi mardi mmg tempat terbaik untuk dilawati di Cameron Highland ni. Next time boleh pergi lagi. 


OK. Macam biasa. Melantak scone ni wajib di Cameron Highland. 😁😁😁. Cameron Highland sentiasa dihati. Bye

Comments